Prekių grąžinimas ir keitimas.

  1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.22810 str. ir 6.22811 str. 
  2. Dėl prekės (-ių) grąžinimo, Pirkėjas turi susitarti su Pardavėju el. paštu.
  3. Norėdamas grąžinti kokybišką prekę (-es), Pirkėjas gali tai padaryti per keturiolika dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu. Sumokėti pinigai bus grąžinti ne vėliau kaip per 14 dienų į tą pačią Pirkėjo sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekę/-es.
  4. Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ir kt.). Šalys susitaria, kad prekės pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini, norint apžiūrėti prekę, nebus laikomi esminiais išvaizdos pakeitimais.
  5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 3 punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  6. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
  7. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, įskaitant ir kainą už pristatymą.
  8. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą akcijos metu, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
  9. Klientas sutinka, kad pinigai jam bus grąžinti į nurodytą banko sąskaitą.
  10. Grąžinant prekę/-es Pirkėjas privalo užpildyti šią formą – https://www.flipo.lt/parduotuves/canela-lt